Dieta bez pszenicy: 10 zaskakujących faktów o pszenicy, których dowiedziałam się z książki dr Davisa

Zmęczenie, problemy z koncentracją, huśtawka nastroju, wzdęcia, nadmierna senność rano połączona z popołudniową drzemką, wieczna ochota na słodycze, trądzik, łamliwe i osłabione włosy, trudności w zrzuceniu nadprogramowych, zimowych kilogramów… Litanii nie było końca. Wreszcie trzy miesiące temu, tuż po powrocie z Sycylii poszłam do swojej lekarki, opowiedzieć o swoich objawach, które odczuwałam od dobrych kilku miesięcy. Miałam nadzieję, że będzie można zrzucić to na wiosenne przesilenie, hormony, albo inne dolegliwości, które można leczyć farmakologicznie. Przecież tak jest najprościej. Niestety (a właściwie stety) moja lekarka to bardzo mądra kobieta. Miała dla mnie tylko jedno zalecenie. 14 kwietnia usłyszałam od niej, że kategorycznie muszę zrezygnować z dwóch rzeczy, bez których moje podniebienie nie wyobrażało sobie życia: z mleka i z pszenicy.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Popularne posty

Fb