10 sprawdzonych sposobów jak robić lepsze zdjęcia z wakacji

„Sama zrobiłaś te wszystkie zdjęcia z prezentacji? Każde nadaje się na pocztówkę!” – usłyszałam 3 lata temu od mojej koleżanki, tuż po wspólnym obejrzeniu mojej fotorelacji z Wenecji. Oczywiście uważam, że ta reakcja była przesadzona, ale nie ukrywam, że chciałabym, aby moje zdjęcia z podróży zostały kiedyś przekształcone w kartki pocztowe i były sprzedawane na całym świecie… Takie moje małe marzenie :) Wiele razy spotkałam się z prośbą o zdradzenie sposobów na zrobienie dobrych wakacyjnych zdjęć. Takich, które nie nudzą się po kilku minutach oglądania i do których z przyjemnością wraca się po latach, przeglądając albumy lub foldery w komputerze. Pragnę oglądać takie zdjęcia na profilach moich przyjaciół i rodziny, chcę zachwycać się pięknymi prezentacjami, kiedy znajomi zapraszają mnie na wspólny seans tuż po powrocie z urlopu. Postanowiłam spisać wszystkie rady, jakimi dzieliłam się, odpowiadając na dziesiątki pytań. Dzięki temu  w jednym miejscu przedstawię Wam moje triki i wskazówki jak robić lepsze zdjęcia z wakacji. Chętnie usłyszę też wasze rady, zawsze jestem chętna do nauki i próbowania czegoś nowego!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Popularne posty

Fb