Idealny prezent dla fotografa. Moja fotograficzna WISHLISTA

Założę się, że znacie przynajmniej jedną osobę, która jest totalnie zakręcona na punkcie fotografii. Może jest profesjonalnym fotografem, może dopiero raczkuje w tej materii, ale swoim zachowaniem sprawia, że myślisz o niej jak o fotograficznym freak'u. Wiem coś o tym, bo sama często zachowuję się w ten sposób :)  Po wielu zapytaniach, które ostatnio otrzymywałam od rodziny i znajomych (kolejne urodziny za mną) i dwudziestym sakramentalnym pytaniu: "co chciałabyś w prezencie?" postanowiłam stworzyć fotograficzną wishlistę. Tak po prostu, żebyście wiedzieli co mi kupić na imieniny, dzień kobiet, gwiazdkę i następne urodziny ;) A tak na poważnie - mam nadzieję, że zainspiruję kogoś, do zrobienia świetnego prezentu znajomej fotografce (rodzaj żeński nieprzypadkowy, bo lista jest bardzo subiektywna). Obiecuję, że efekt "wow!" murowany :)


1. Tablet graficzny Wacom Intuos Pro. Od pewnego czasu w mojej głowie pączkuje myśl, że czas już wejść na wyższy level obróbki zdjęć i zamienić myszkę na tablet z piórkiem. Ten powód jest czysto racjonalny i zawodowy, ale mam jeszcze jeden... Jako dziecko uwielbiałam rysować. Czasami bardzo brakuje mi tego twórczego czasu z ołówkiem w dłoni. Myślicie, że Wacom mógłby mnie zabrać na chwilę do czasów beztroskiego dzieciństwa, kiedy namiętnie szkicowałam kolejne przesadne wyrazy mimiczne Czarodziejki z Księżyca? :)

2. Filtr gwiazdkowy. Jeśli nie wiecie, co potrafi to maleńkie szkiełko, koniecznie zapytajcie wujka Google. Ale zanim obdarzycie swoją ulubioną fotografkę takim gadżetem, koniecznie sprawdźcie, jaka jest średnica jej ulubionego obiektywu!

3. Stylowy i kobiecy pasek do aparatu. Znalazłam takie u Gabrieli Koopmans, która tworzy je własnymi, kreatywnymi rękami. Sprawdźcie ile kolorów i wzorów ma do wyboru w swoim sklepie. Mnie najbardziej przypadł do gustu "doily grey" :)

4. Wyjątkowa torba do aparatu na pewno zrobi furrorę podczas niejednego zlecenia fotograficznego. Poza tym wygląda o wiele gustowniej niż te wszystkie tradycyjne, czarne, seryjne twory. Torby od Equipo są jedyne w swoim rodzaju, bo handmade!

5. Fuji Instax mini. Czy muszę przedstawiać tego przystojniaka? Uwiódł mnie wyglądem i funkcjonalnością. Czasem tęsknię do tego, aby po prostu ustawić tryb auto i pstryknąć zdjęcie, które w dodatku po chwili będę trzymać w ręce :) Idealny na imprezy!

6. Miniaturowy naszyjnik w kształcie ulubionego modelu aparatu - takie właśnie cudo znalazłam przekopując się przez mój ukochany portal z rękodziełem: Etsy. Jestem totalnie uzależniona od tego miejsca w sieci. Naszyjniki znajdziecie u JnPol. Uupss... teraz to już na pewno utoniecie w morzu pomysłów na prezent :)

Ciekawe, który z pomysłów najbardziej przypadł Wam do gustu. Może wybralibyście coś dla siebie z mojej listy?


7 komentarze:

  1. Mam tego Instaxa - jest świetny :) Chociaż na 50% zdjęć wygląda się fatalnie :P Ale właśnie dlatego robienie nim zdjęć to świetna zabawa, a gdy się potem patrzy na niektóre, nie można przestać się śmiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się fuji instax :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poluję na polaroid już od dłuższego czasu, ale w sumie stwierdziłam że przed latem to nie ma co sobie go fundować ponieważ nie będzie okazji żeby go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie aparaty jak Fuji Instax robiły kiedyś furorę i cieszę się, że teraz w pewnym stopniu wraca moda na nie :) Dużo przyjemniej jest zrobić zdjęcie i od razu je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torba torba torba...od dawna choruję na nie, każda jedna by equipo jest cudowna. Mój dość pokaxny sprzęt fotograficzny juz lekko nie miesci się w obecnej torbie. A mojemu mężowi oświadczyłam ostatnio, że ładnie proszę go o taki pasek ale z wyszytym logo mojej strony internetowej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej 6-tki bym wybrała 2 pozycje - pierwszą - "Tableta z piórkiem" i ostatnią - czyli naszyjnik z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. It will provide with a classical journey into the lush tropical southern India that's
    extremely charming, captivating and enticing. Visit to God's own land as Kerala is popularly called, is gathering popularity among
    the visitors specifically the backwaters of Alleppey and Kochi and
    exotic sea beaches in Kovalam, Varkala and Poovar. With the monsoon, the landscape changes instantly to
    your deep green cover, as well as the animals as well as the earth
    rejoice in delight.

    Here is my weblog :: India Tourism

    OdpowiedzUsuń

 

Popularne posty

Fb