Instamix #1

Tak, jestem fotografem. Tak, kocham swoje lustrzanki. Tak, robię zdjęcia telefonem i wcale się tego nie wstydzę :) Pomimo obiegowej opinii, nie noszę ze sobą wszędzie aparatu. Odkąd pojawił się instagram i mogę bez wstydu używać wszystkich kolorowych filtrów, stałam się wielką fanką tej aplikacji. Zastanawiam się teraz, czy to przypadkiem nie jest tak, że właśnie posiadanie konta na instagramie, motywuje mnie do wyciągnięcia mojego Samsunga z torebki? Gdybym nie Instagram, pewnie wielu chwil z tygodnia nawet bym nie zapamiętała. Takie akcje jak 100happydays również nie pozwalają zapomnieć o fotografowaniu dobrych momentów. "Zrobię zdjęcie na instagrama!" - przyłapałam się na tym, że dość często to powtarzam, zatem tak - instagram bywa moim impulsem do fotografowania. Czyż nie o to chodziło jego twórcom? ;) Mam dziś dla Was mały instamix, czyli zbiór zdjęć z całego tygodnia. Enjoy!
Instagram

Pamiętacie, że przeniosłam się na nową domenę? Dalsza część wpisu i zdjęcia znajdują się tutaj :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Popularne posty

Fb