Jak upiększyć lifestylowe zdjęcia na bloga dzięki akcesoriom z IKEA. Mój wybór dodatków.

Jest kilka takich rzeczy, które każdy bloger i fotograf (jedno wynika z drugiego) posiadać powinien. Dzięki nim można w ciekawy sposób zaaranżować fotografowaną scenę. Zdjęcia na blogu muszą być piękne i lajfstajowe. Bo przecież klienci kupują oczami, a czytelnicy najwięcej czasu spędzają na oglądaniu zdjęć. Żyjemy w XXI wieku, a to oznacza, że wystarczy ogarnąć podstawy fotografii cyfrowej i świat leży u naszych stóp. Takie mamy piękne czasy :) Ja się cieszę, bo fotografia to moja największa pasja, której upust mogę dawać również na blogu. Dzisiaj, przy okazji tradycyjnej, niedzielnej wizyty w IKEA (tak tak, przecież gdzieś trzeba zjeść obiad...) wpadł mi do głowy pomysł na ten wpis. Kupowałam kilka gadżetów i upiększaczy do mojego domowego studia i pomyślałam, że może kogoś zainspiruję. Oto moje typy.


Po wszystkie linki i więcej zdjęć zapraszam Was na moją nową domenę -> klik :)

1 komentarze:

 

Popularne posty

Fb