LETNIA AKCJA: Pocztówka z wakacji w Bułgarii

Witajcie po (zbyt) długiej przerwie - dokładnie 14 dniach błogiego lenistwa, przeplatanego wakacyjną akcją Rozwijaj się na urlopie. Nie obyło się bez przygód: tych pozytywnych i tych trochę mniej... Ale o tym napiszę w innym poście. Teraz chciałabym przesłać do Was wirtualną pocztówkę z wakacji :) 

Do akcji Pocztówka z wakacji, zainicjowanej przez Marysię z ArtAttack przyłączyłam się ochoczo już w czerwcu. Zaplanowałam, że wyślę pocztówkę właśnie z mojej urlopowej Bułgarii. Kartka, którą wybrałam spędziła ze mną kilka dni, ponieważ długo zastanawiałam się, co i w jakiej formie na niej napisać :) Osoba, do której została zaadresowana pocztówka z pewnością jeszcze jej nie otrzymała, dlatego na razie nie będę zdradzać jej treści. Może uda Wam się zgadnąć? :) 

A oto mała fotorelacja z życia pocztówki przed jej długą podróżą do Polski. Tak, ona też odpoczywała na plaży! ;) Tę pocztówkę adresuję również do Was - mam nadzieję, że tak jak ja, będziecie mieli okazję porządnie wypocząć w te wakacje i naładować baterie na kilka następnych miesięcy :)
FlowCoach na Facebook'u: klik :) 
FlowCoach na BlogLovin': klik :)

8 komentarze:

  1. Ale się cieszę, że wróciłaś! Czekam na wszystkie wakacyjne posty i pełną relację z Bułgarii:) A kartka cudna, czyżby na niej była ta spokojna plaża? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem w Bułgarii, dużo pięknych miejsc i bardzo dużo przepysznego jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. możemy liczyć na obszerną relację z wakacji ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraź nas teraz pozytywną energią :) fajnie, że już jesteś z powrotem (na blogu, bo na wakacjach mogłabyś być jeszcze długo ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem w tej akcji, tylko najpierw muszę gdzieś pojechać :)) w Bułgarii byłam w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wysyłam pocztówki na co dzień. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sialalalala! Jest boska! Zazdroszczę Bułgarii ! Na razie w tym roku najdalej byłam na Kaszubach ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Popularne posty

Fb